Lékárna

V nemocnici máme celkem tři lékárny. Můžete je navštívit v jejich provozní době. Jsou v budovách 1, 6 a v ulici Budínova, která vede k hlavní bráně. Lékárníci vám pomohou.

Lékárna pro veřejnost I.

Lékárna pro veřejnost I.

Po - Ne: 07:00 - 20:00

+420 26608 2017

lekarna@bulovka.cz

Lékárna pro veřejnost II.

Lékárna pro veřejnost II.

Po - Pá: 07:30 - 15:30
So - Ne: Zavřeno

+420 26608 4273

lekarna@bulovka.cz

Lékárna pro veřejnost III. (U brány)

Lékárna pro veřejnost III. (U brány)

Po - Pá: 07:00 - 15:30
So - Ne: Zavřeno

+420 736 274 062

lekarna@bulovka.cz

Vypnout režim
snadného čtení