Administrativa

Kodér/kodérka DRG - Odbor zdravotních pojišťoven

Pracoviště: Odbor zdravotních pojišťoven
Pozice: Kodér/ka DRG

Právní vztah: PP
Úvazek: 1,0
Náplň práce: kódování diagnóz v systému CZ-DRG v rámci hospitalizační péče, kontrola vykazování diagnóz tak, aby odpovídaly klinickému stavu a poskytnuté péči. Nejedná se o mechanické přepisování dat.
Požadavky: SŠ/VŠ zdravotnické vzdělání, základní znalost klasifikačního systému DRG, základní znalost klasifikace MKN – 10 a seznamu zdravotních výkonů, práce na PC (NIS, WORD, EXCEL, Internet Explorer). Komunikativnost, předpoklady pro týmovou spolupráci, zájem o vzdělávání v oboru.
Datum nástupu: ihned

Benefity a výhody pro zaměstnance FNB

Kontakt: Životopis zasílat na adresu eva.furchova@bulovka.cz . Svůj strukturovaný životopis prosím, zasílejte na uvedený email.

Koordinátor klinických studií - Dermatovenerologická klinika

Pracoviště: Dermatovenerologická klinika
Pozice: Koordinátor klinických studií

Právní vztah: DPČ
Úvazek: 20 h / týden
Náplň práce: Administrativní zpracování klinických studií ve spolupráci se zadavatelem/CRO, monitory, zkoušejícím a studijním týmem. Dohlíží na průběh klinické studie v souladu s protokolem a časovým plánem. Zadává data ze zdrojové dokumentace do systému, účastní se monitorovacích návštěv, auditů.
Požadavky: VŠ či SŠ vzdělání s maturitou, zkušenost z oblasti klinických studií, znalost anglického jazyka, uživatelskou znalost práce s kancelářskými programy (Word, Excel, apod.), samostatnost, komunikativnost, důslednost, pečlivost, spolehlivost.

Svůj strukturovaný životopis prosím, zasílejte na uvedený email.

Kontakt: Bc. Jarmila Kůsová
email: jarmila.kusova@bulovka.cz 

Koordinátor klinických studií - Ústav radiační onkologie

Pracoviště: Ústav radiační onkologie
Pozice: Koordinátor klinických studií

Právní vztah: HPP
Úvazek: 1.0
Náplň práce: Administrativní zpracování onkologické studie ve spolupráci se zadavatelem/CRO, monitory, zkoušejícím a studijním týmem. Dohlíží na průběh klinické studie v souladu s protokolem a časovým plánem. Zadává data ze zdrojové dokumentace do systému, účastní se monitorovacích návštěv, auditů.
Požadavky: VŠ či SŠ vzdělání s maturitou, zkušenost z oblasti klinických studií, znalost anglického jazyka, uživatelskou znalost práce s kancelářskými programy (Word, Excel, apod.), samostatnost, komunikativnost, důslednost, pečlivost, spolehlivost.

Nabízíme: nástup možný ihned

Benefity a výhody pro zaměstnance FNB

Kontakt: Bc. Jarmila Kůsová , email: jarmila.kusova@bulovka.cz . Svůj strukturovaný životopis prosím, zasílejte na uvedený email. 

Právník - Odbor centrálního nákupu

Pracoviště: Oddělení veřejných zakázek
Pozice: Právník

Právní vztah: PP
Úvazek: 1,0
Náplň práce: příprava a vypracovávání veškerých dokumentů zpracovávaných zadavatelem v průběhu zadávacího řízení a zpracování stanoviska zadavatele v případě vznesení námitek proti průběhu řízení, zveřejňování dokumentů ve Věstníku veřejných zakázek, na profilu zadavatele a dalších povinně zveřejňovaných dokumentů, zajišťování archivace písemností agendy veřejných zakázek, spolupráce s orgány dohledu, ministerstvem a ostatními odděleními, vedení agendy vnitřních organizačních předpisů a provádění pravidelné kontroly jejich souladu s obecně platnými předpisy, posuzování veřejnoprávních smluv z hlediska souladu s právními předpisy, veřejným zájmem, tvorba vzorových právních dokumentů a vnitřních organizačních předpisů k jejich aplikaci
Požadavky: VŠ vzdělání právního zaměření, praxe v oblasti práva a veřejných zakázek, znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, znalost práce na PC (MS Word, MS Excel, MS Outlook, internet), schopnost týmové spolupráce, spolehlivost a schopnost řešit problémy, trestní bezúhonnost, znalost oblasti fondů EU nebo financování z veřejných prostředků výhodou
Datum nástupu: ihned

Kontakt: Vedoucí oddělení veřejných zakázek Ing. Lýdie Zbuzková, lydie.zbuzkova@bulovka.cz . Svůj strukturovaný životopis prosím, zasílejte na uvedený email.

Koordinátor / Asistent Mammo týmu - Ústav radiační onkologie

Pracoviště: Ústav radiační onkologie
Pozice: Koordinátor/ Asistent Mammo týmu

Právní vztah: HPP
Úvazek: 1.0
Náplň práce: komunikace s pacienty, objednání termínu vyšetření, operací a kontrol, zajištění doprovodných služeb pro pacienty, předávání edukačních materiálů, zodpovídání dotazů souvisejících s managementem péče, multioborová spolupráce napříč FNB, komunikace se zdravotnickým personálem
Požadavky: VŠ či SŠ vzdělání s maturitou, uživatelskou znalost práce s kancelářskými programy (Word, Excel, apod.), samostatnost, komunikativnost, odpovědnost, spolehlivost, komunikativní znalost AJ výhodou, zkušenost z koordinátorské pozice či nemocničního prostředí výhodou

Nabízíme: nástup možný ihned

Kontakt: Mgr. Lenka Švančarová , email: lenka.svancarova@bulovka.cz   . Svůj strukturovaný životopis prosím, zasílejte na uvedený email. 

Odborný bezpečnostní pracovník ochrana majetku, osob a zdraví - Odbor bezpečnosti a sekretariátu ředitele

Pracoviště: Odbor Bezpečnosti a sekretariátu ředitele FNB
Pozice: Odborný bezpečnostní pracovník ochrana majetku, osob a zdraví 

Právní vztah: DPČ/PP
Úvazek: 1,0 příp. dle domluvy
Náplň práce: ochrana majetku, osob a zdraví  realizaci režimových opatření určených k ochraně majetku, osob a oprávněných zájmů, obsluha mechanických a elektronických zabezpečovacích systémů (EZS, EPS apod.), obsluha CCTV a PC, vedení elektronické i písemné dokumentace o průběhu služby 
Požadavky: SŠ vzdělání, uživatelská znalost PC, samostatný přístup k řešení úkolů, pečlivost ,spolehlivost a samostatnost
Datum nástupu: od 1. 4. 2022 nebo dle dohody

Kontakt: Mgr. Jana Žolková, email : jana.zolkova@bulovka.cz. Svůj strukturovaný životopis prosím, zasílejte na uvedený email.

Právník/právnička právního oddělení Fakultní nemocnice Bulovka – specializace na závazkové právo - Právní oddělení

Pracoviště: Právní oddělení 
Pozice: Právník / právnička právního oddělení Fakultní nemocnice Bulovka – specializace na závazkové právo

Právní vztah: PP
Úvazek: 1,0
Náplň práce: příprava a připomínkování smluv - smlouvy o dílo (provádění stavebních úprav pro instalaci zdravotnických prostředků, úprav prostor pro oddělení a ambulance), kupní smlouvy pro nákup zboží z oblasti zdravotnictví, jako např. zdravotnické prostředky a přístroje, léčivé prostředky, rámcové dohody pro nákup spotřebního zdravotnického materiálu, nepojmenované smlouvy pro zajištění poskytování servisních služeb na zdravotnické prostředky, pozáručních činností apod., poskytování právní podpory ostatním oddělením nemocnice - příprava a  revidování smluvních dodatků, dohod o ukončení a narovnání smluvních vztahů, novací, zastupování nemocnice v právních sporech , příprava stanovisek a vyjádření ve vztahu k závazkovému právu
Požadavky: VŠ vzdělání v oboru právo, praxe v oblasti závazkového práva alespoň 3 roky, znalost práce na PC na vyšší uživatelské úrovni (MS Word, MS Excel), systematický a samostatný přístup k řešení úkolů, komunikační schopnosti a dovednosti, výborné vyjadřovací schopnosti v písemném projevu, praxe se smluvní agendou v oblasti zdravotnictví výhodou
Datum nástupu: ihned

Benefity a výhody pro zaměstnance FNB

Kontakt: Blanka Svobodová, blanka.svobodova@bulovka.cz Svůj strukturovaný životopis prosím, zasílejte na uvedený email.

Právník / právnička právního oddělení FNB – specializace na závazkové právo z oblasti IT - Právní oddělení

Pracoviště: Právní oddělení 
Pozice: Právník / právnička právního oddělení FNB – specializace na závazkové právo z oblasti IT

Právní vztah: PP
Úvazek: 1,0
Náplň práce: příprava a připomínkování smluv - smlouvy o dílo, smlouvy o poskytování služeb podpory a údržby a SLA, smlouvy o implementaci SW/HW řešení, kupní smlouvy pro nákup zboží z oblasti HW/SW, licenční smlouvy, NDA, nepojmenované smlouvy na spolupráci v oblasti IT, poskytování právní podpory oddělení IT nemocnice - příprava a revidování smluvních dodatků, dohod o ukončení a narovnání smluvních vztahů, novace, příprava stanovisek a vyjádření ve vztahu k autorskému právu, kybernetické bezpečnosti, GDPR
Požadavky: VŠ vzdělání v oboru právo, praxe v oblasti závazkového práva se zaměřením na IT alespoň 3 roky, znalost práce na PC na vyšší uživatelské úrovni (MS Word, MS Excel), systematický a samostatný přístup k řešení úkolů, komunikační schopnosti a dovednosti, výborné vyjadřovací schopnosti v písemném projevu, zájem o IT trendy
Datum nástupu: ihned

Kontakt: Blanka Svobodová, blanka.svobodova@bulovka.cz Svůj strukturovaný životopis prosím, zasílejte na uvedený email.

Recepční v ambulantním úseku - Dermatovenerologická klinika

Pracoviště: Dermatovenerologická klinika
Pozice: Recepční v ambulantním úseku

Právní vztah: PP / DPČ
Úvazek: 1,0 nebo zkrácený úvazek ( dle domluvy)
Náplň práce: komunikace s pacienty, aktivní řešení jejich požadavků, uživatelská znalost práce na PC
Požadavky: hovorová znalost AJ, komunikativnost, spolehlivost
Datum nástupu: ihned nebo dle dohody

Kontakt: vrchní sestra Bc. Martina Šimková,266 08 2353, e-mail: m.simkova@bulovka.cz .Svůj strukturovaný životopis prosím, zasílejte na uvedený email.

Recepční - Slatinné lázně Toušeň

Pracoviště:  Slatinné lázně Toušeň
Pozice: Recepční

Právní vztah: DPČ / PP 
Úvazek: dle dohody
Náplň práce:  práce na recepci lázní,  12 hodinové ranní směny, krátký a dlouhý týden
Požadavky: střední škola s maturitou, komunikativnost, znalost práce na PC
Datum nástupu: dle dohody

Kontakt:  Ředite SLT Ing. Libor Tejnil, email: libor.tejnil@bulovka.cz . Svůj strukturovaný životopis prosím, zasílejte na uvedený email.

Správce řízené dokumentace - Oddělení kvality

Pracoviště: Oddělení kvality
Pozice: Správce řízené dokumentace

Právní vztah: PP
Úvazek: 0,5
Náplň práce: administrativní činnost
Požadavky: uživatelská znalost práce na PC, znalost MS Office, komunikační dovednosti, výborná znalost českého jazyka, orientace v systému řízení kvality ve zdravotnictví výhodou, samostatnost, zodpovědnost 
Datum nástupu: ihned nebo dle dohody

Kontakt: Mgr. Barbora Jánská, barbora.janska@bulovka.cz. Svůj strukturovaný životopis prosím, posílejte na uvedený email.

Pokladní - Ekonomický úsek

Pracoviště:  Odbor financování
Pozice: Pokladní

Právní vztah: PP 
Úvazek: 1,0
Náplň práce:  příjem a výdej hotovosti, vedení požadované evidence a záznamů, vyřizování pozůstalostí, styk s bankou, inventura pokladny 
Požadavky: SŠ, práce s PC, znalost práce na PC - především excel, bezúhonnost, vstřícné jednání
Datum nástupu: 1.7.2022 nebo dle dohody

Kontakt: Vedoucí odboru financování Bc. Šárka Králová, sarka.kralova@bulovka.cz . Svůj strukturovaný životopis prosím, zasílejte na uvedený email.